Kelaa sivua alaspäin tilauslomakkeelle!

UUTTA

Lahja kissalle

• Lahja kissalle lämmittää varmasti sekä antajan että saajan mieltä ja siitä on suuri apu kodittomille kissoille. Tilattuasi lahjan lähetämme sinulle postitse käsintehdyn kortin, johon voit halutessasi liittää omat terveisesi lahjan saajalle. Kaikki kortit ovat käsintehtyjä ja siten yksilöllisiä. Postikulut 1,5€

T-paidat 5€/kpl

• Fruit of the Loom -paita, lyhyehkö ladyfit-malli. Materiaali 95% puuvillaa ja 5% elastaania. Konepestävä.
    Huom! Jos epäröit kahden koon välillä, valitse suurempi.
    Postikulut 3€

Pipot 15€/kpl

• Todella ihana trikoopipo vaikka lenkille! Materiaali 95% puuvillaa ja 5% elastaania. Konepestävä.
    Postikulut 2€

Tarvikkeet

Tilaustiedot

Ethän ole robotti?

Toimitusehdot

Voimassa 01.08.2016 alkaen

Verkkokauppa

Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry myy kannatustuotteitaan Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Käsittelemme kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti. Emme käytä tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja mihinkään muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.

Tilaaminen ja maksaminen

Voit tilata KKY ry:n kannatustuotteita täyttämällä verkkokauppasivulla olevan tilauslomakkeen. Tilausvahvistus ja maksuohjeet lähetetään sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.

Mikäli tilaamasi tuote on loppunut varastostamme, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse mahdollisimman pian.
Lähetämme tuotteet sinulle mahdollisimman pian siitä, kun maksusuorituksesi näkyy KKY ry:n tilillä. Tilaus peruuntuu, mikäli et ole maksanut tilaamiasi tuotteita 14 vrk:n sisällä.

Tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Toimitustapa ja -kulut

Toimitamme tilatut tuotteet aina postitse toimituksen koosta riippuen joko kirjelähetyksenä tai postipakettina. Tuotteiden toimituskulut näkyvät tilauslomakkeella kunkin tuotteen kohdalla ja ne lisätään tuotteen hintaan.

Jos tilaat useampia tuotteita kerralla, postimaksu lasketaan lähetyksen painon mukaan. Ilmoitamme tällöin postimaksun määrän maksuohjeissa.

Ongelmatilanteet

Jos tuotteessa tai sen toimituksessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä KKY ry:n tuotemyyntiin os. myynti@kissojekatastrofiyhdistys.net.