Varattu

Hulivili

HULIVILI ON VARATTU. HÄN MUUTTAA LEMPÄÄLÄÄN RAKASTAVAAN KOTIIN.
Ei kyselyitä enää Hulivilistä, kiitos. / Tiina

Hulivili poika on täynnä virtaa ja rakkautta. Hän haluaa olla vain ja ainoastaan sinun kissasi. Rakastaa täysillä, haluaa olla kaikessa mukana ja ehdottomasti haluaa nukkua vieressäsi.

Hulivilin ikä ei tarkalleen ole tiedossa, mutta hampaiden ja käyttäytymisen perusteella hän on nuori, ehkä noin 2-vuotias. Kastroitu on, rokotukset vielä päivitetään eläinlääkärin vastaanotolla. Mikrosiru kissalla on jo, kissan entisen omistajan yhtestietoja ei oltu rekisteröity mihinkään ohjelmaan. Uuden omistajan tiedot rekisteröidään joko Kissaliittoon tai Turvasiruun. Loishäädetty.

Hulivili tuli yhdistykselle uutta kotia etsimään löytöeläintalon kautta. Kissa pyöri Valkeakoskella useita viikkoja keskustassa ja hakeutui ihmisen luo. Hän oli löytöeläintalolla yli lain vaatiman 15 vrk. Omistajakin ehkä oli tiedossa, mutta hän ei ollut valmis lunastamaan kissaa takaisin. Kissa etsii nyt uutta loppuelämän kotia.

Hulivili oli tullessaan huonossa kunnossa. Laiha, luut törrötti ja suolinkaisiakin oli. Alkuun kissa oksenteli pitkiä karvapötköjä, ilmeisesti oli rottia tai hiiriä syönyt elääkseen. Tassujen anturat olivat mustat ja tahmeat, ehkä sulanutta asvalttia? Tassujen pesuun ja hoitoon meni oma aikansa, nyt ne on puhdistuneet. Kissa oli kauttaaltaan likainen, pesin kissan moneen kertaan märällä rätillä. Hulivili on nyt kuntoutunut. Loishäätöjä on saanut jo kaksi, suolinkaiset poistuneet. Annan vielä yhden matolääkityksen ennen uuteen kotiin muuttoa. Hulivili sai vitamiineja ja energiatahnaa, paljon lihaa ja runsaasti hyvälaatuista ruokaa. Hulivili on nyt elämänsä kunnossa ja täynnä virtaa tulla elämään rakastavaan ja huolehtivan perheeseen. Sisäsiisti, ensikodissa käytössä paakkuuntuvalla mikrohiekalla varustettu WC, kokeilen vielä kelpaako pelletti WC-kuivikkeena. Välillä kuopsuttaa hiekat ympäriinsä, mutta se lienee enemmänkin normaalia kuin poikkeus kissamaailmassa.

Hulivili on todella energinen kissa, ehkä vähän hönö / ADHD- tyyppinen. Rakastaa olla sylissä, paljon saa rapsutella, harjailla ja paijata. Ei kynsi tai pure. Juttelee ja leikkii paljon. Kissanminttuleluista menee ihan sekaisin. Välillä pyörii jaloissa, joten kissaan helposti kompastuu. Haluaa aina olla mukana toiminnassa, eli kissan voi yllättäen löytää vaikkapa paistinpannulta tai WC-pöntöstä. Hulivili tarvitsee aktiivisen kodin. Kodissa voisi olla vaikka lapsia leikittämässä. Lapsia hän on täällä tavannutkin ja molemmat osapuolet olivat innoissaan. Kissojen kanssa myös tulee toimeen, tyttökissojen kanssa. Täällä hän tappeli oman uroskissani kanssa (reviiritaistelu), joten on joutunut olemaan saunatiloissa paljon. Omat kisani vierailevat saunalla päivittäin.
Tutustumiseen kissa vaatii aikaa ehkä 30 sekuntia, on heti kaikkien kaveri.

Eli aktiiviseen kotiin, jossa voisi vaikka aktivointileikkejä leikkiä. Missään nimessä ei ulkoilevaksi kissaksi. Hulivili on sen verran hönö, että parempi pysytellä sisällä. Ulkoilu ainoastaan esim. turvallisella verkotetulla alueella.
Luovutus yhdistyksen protokollan mukaan. Luovutusmaksu suoritetaan yhdistyksen tilille, ensikoti ohjeistaa uutta kotia.

Hulivili on ensikodissa Akaan Toijalassa.
Kotiehdokkaat vovat viestittää Tiinalle sähköpostiin: tiina@kissojenkatastrofiyhdistys.net
Tässä kohtaa yhteydenotot valitettavasti vain sähköpostilla. Kerrothan itsestäsi/ perheestäsi kun viestität. Laita myös yhteystietosi, jotta voin olla sinuun tarvittaessa puhelimitse yhteydessä.

Tiina Mäkelä

Ikä: 2v

Kissa on: Kastroitu

Loishäädetty: Kyllä

Rokotukset: Kissaa ei ole rokotettu

Terveys: Tervehtynyt, kunto erinomainen, pirteä ja aktiivinen. Käytän rokotuksilla.

Sirutettu: Kyllä

Sukupuoli: Poika