Kalle

Kalle on seniorikissa, ikää 14 vuotta (s 2004).

Kallen historia on tiedossa. Hän on ikänsä asunut iäkkään rouvan kanssa maalla, ulkoilevana kissana. Rouva joutui iän myötä palvelukotiin, jonne ei valitettavasti kissaa voinut mukaansa ottamaan. Tästä syystä Kalle on nyt etsimässä loppuelämän rakastavaa omaa kotia, jossa voi viettää seniorikissan rauhallista elämää. Kalle siirtyi yhdistykselle kotia etsimään 22.11.2018.

Kalle on saanut ja antanut rakkautta. Kalle on ollut pidetty perheenjäsen, mutta rouvan omaiset eivät voineet kissalle kotia tarjota. Tällä seniorikissalla on vielä paljon annettavaa sinulle. Kalle rakastaa ja haluaa olla rakastettu. Kalle haluaa olla lähellä ja paijattavana, rauhallista leppoisaa olemista ja hyvänäpitoa.

Kalle nauttii rauhasta, joten ei liian aktiiviseen kotiin. Kallen kanssa voit vaikka katsella televisiota, pelkäämättä äkkinäisiä juoksu/leikkikohtauksia tai verhoissa kiipeilyä (tai sitten Kalle ei vielä ole näyttänyt akrobaattisia taitojaan).
Kalle haluaa olla vain ja sinun kanssasi, ainoana kissana. Hän haluaa antaa rakkautta vielä niin pitkään kuin elämällä on elämää tarjota. Seniorikissan kohdallahan ei voi koskaan ennustaa, että milloin kissan on aika siirtyä kissojen taivaaseen, mutta eihän nuorenkaan kissan sairastumisista koskaan voi ennustaa etukäteen. Kalle luovutetaan uuteen kotiin yhdistyksen ehdoin ja siinä kunnossa kuin hän luovutushetkellä on. Uudelta kodilta toivotaan ymmärrystä seniorikissan rauhallisuudesta ja paljon rapsutuksia.

Kalle on aikoinaan jo kastroitu ja rokotettukin. Eäinlääkäri vielä hänet tarkistaa. Korvansa on ehkä joskus paleltanut, luomuruokaa pyydystäessään. Korva tarkastetaan vielä, kun eläinlääkäri vierailee toimitilalla. Kalle saa mikrosirun ihan näinä päivinä, loishäädöt on saanut myös. Kalle on hieman pulskahko hemmo, joten ei liikaa herkkuja, hyvää ravitsevaa ruokaa, kontrolloidusti.

Olisiko sinulla antaa loppuelämän koti Kallelle, niin moni senorikissa päätyy lopetettavaksi, koska koteja ei ole tarjolla. Seniorikissalla voi olla vielä paljon rakkautta annettavana, ehkä juuri sinulle? Nyt Kalle uuteen rakastavaan kotiin vielä ennen Joulua!

Kalle odottelee uutta omistajaa treffattavaksi ja puskettavaksi yhdistyksen toimitilalla Tampereen Raholassa.

Yhteydenotot: Pia Pesonen.

Ikä: 14v

Kissa on: Kastroitu

Loishäädetty: Kyllä

Rokotukset: Kolmoisrokote

Terveys: Rokotettu, loishäädetty, sirutetaan. Kastroitu. Lääkärintarkistus tulossa.

Sirutettu: Kyllä

Sukupuoli: Poika