Rölli

Hurjasta nimestään huolimatta Rölli on nätti, joskin hieman arka tyttökissa. Rölli on nuori kodinvaihtaja, joka ei tullut toimeen perheen koirien kanssa. Rölli sopii ainoaksi lemmikiksi, jos sen kanssa vietetään aikaa, mutta kissakaverikin voisi olla hyväksi sille. Rölli on utelias ja leikkisä kissa, joten uuden kodin tulisi aktivoida häntä riittävästi, varsinkin yöaikaan kissa on kova temuamaan. Rölli on rohkaistunut ensikodissa asustellessaan ja tulee yhä useammin vapaaehtoisesti lähemmäs nuuhkimaan ja ihmettelemään. Rölli pakenee kosketusta, mutta sitä on päässyt silittämään jo muutaman pienen hetken verran. Kärsivällisyydellä Röllistä voi kuoriutua hyvinkin sosiaalinen kissa.

Röllillä ei ole kokemusta lapsista ja olisikin hyvä, jos pääsisi rauhalliseen kotiin. Rölli on totutellut ensikodissa hyvin rauhallisen koiran seuraan eikä ole ilmennyt mitään ongelmia.

Rölliä ei luovuteta vapaasti ulkoilevaksi kissaksi. Rölli on rokotettu, sirutettu ja leikattu.

Laita rohkeasti viestiä ja kerro, millaisen kodin voisit tarjota Röllille, niin sovitaan tapaaminen!