Selma

Parivuotinen, mustavalkoinen kissaneiti Selma saapui Kissojen Katastrofiyhdistykselle kahden pentunsa kanssa. Pennut ovat päässeet jo uusiin seikkailuihin suureen maailmaan, mutta emo kaipaisi vielä rakastavaa ja huolehtivaa kotia.

Selma on arahko, omaa rauhaa rakastava kissa, mutta nauttii valtavasti muiden kissojen seurasta. Se haluaisi rauhalliseen ja kärsivälliseen kotiin mukavan ja tyynen kissan kaveriksi. Selma on viettänyt paljon aikaa KKY:llä varsinkin Halvdanin ja Alman kanssa rennosti loikoillen ja vierekkäin kyyhötellen. Kissaneiti antaa kuitenkin hieman rapsutella rauhallisina hetkinä ja ajan kuluessa nautiskelee niistä varmasti enemmän.

Selma ei ole pienten lasten kissa, eikä sillä ole kokemusta koirista. Sitä ei luovuteta ainoaksi kissaksi eikä vapaasti ulkoilevaksi. Selma on leikattu, rokotettu, sirutettu ja madotettu.

Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse ja kerro, millainen koti sinulla olisi tarjota tälle ihanalle kisulle.

Ikä: 2v

Kissa on: Steriloitu