Verkkokauppa

Voit auttaa kodittomia kissoja myös ostamalla kannatustuotteitamme. Tilausohjeet ja toimitusehdot alapuolella.

• Puuvillakassi
  • avainkaulanauha-oranssi
  • avainkaulanauha-sininen
  • Kissan kaulapanta
  • Magneetti
  • Pipo – pinkki
  • Kangasmerkki
  • T-paidat
  • Kissansilmäpinssi
  • Joulukortteja
  • Erilaisia postikortteja

Verkkokaupan tilauslomake

KKY Juhlakalenteri 2019

Kalenteri on A4 kokoinen. Postikulut 2,50€

RAJOITETTU ERÄ! Musta kissan kaulapanta. Materiaali on nahkajäljitelmä. Pannan säätövara 16-27cm, väri musta. Postikulut 1,5€
Materiaali on 100% puuvillaa, ja pesulämpötila 40astetta, silitys nurjalta. (L 37cm, K 40cm) Postikulut 3€
10cm halkaisijaltaan. Postikulut 1,5€

T-paidat 5€/kpl

Paidat ovat pientä mitoitusta, suosittelemme valitsemaan normaalia kokoa suuremman.

Tarvikkeet

Lajitelma erilaisia kissa-aiheisia postikortteja. Postikulut 1,50€
Jääkaappimagneetti KKY ry:n logolla. Postikulut 2€
Kissansilmäpinssi. Postikulut 1,50€
KKY:n logolla varustetut ikimerkit. Postikulut 1,50€
Lajitelma erilaisia kissa-aiheisia postikortteja. Postikulut 1,50€

Pipo 15€/kpl

Avainkaulanauha 7€/kpl

Lahja kissalle

Lahja kissalle lämmittää varmasti sekä antajan että saajan mieltä ja siitä on suuri apu kodittomille kissoille. Tilattuasi lahjan lähetämme sinulle postitse käsintehdyn kortin, johon voit halutessasi liittää omat terveisesi lahjan saajalle. Kaikki kortit ovat käsintehtyjä ja siten yksilöllisiä. Postikulut 1,5€

Loishäätö

Ulkoa talteen otettu kissa on altistunut sekä ulko- että sisäloisille esimerkiksi syötyään pyydystämiään pikkujyrsijöitä. Sisäkissan madotuksesta on myös syytä huolehtia säännöllisesti loisongelman välttämiseksi. Pennut tarvitsevat loishäädön aikuisia useammin, sillä sisäloiset vaikuttavat ravintoaineiden imeytymiseen ja voivat siten olla haitaksi pennun kehitykselle.

Ruokaa viikoksi

Oikein ruokittu kissa on terveempi ja elää pidempään. Kissa on lihansyöjä, joten laadukkaan ja lihapitoisen ruuan tarjoaminen on tärkeää aloittaa jo pentuaikana. Ruokinnassa tulee aina huomioida kissan ikä, aktiivisuus sekä mahdolliset sairaudet; pentuja tulisi ruokkia useita kertoja päivässä proteiinipitoisella ruualla, joka tukee pennun kasvua ja kehitystä. Ikääntyvän kissan ruuan taas tulisi olla helposti sulavaa.

Säkki kissanhiekkaa

Kissa on siisti eläin, mikäli sille annetaan siihen mahdollisuus. Jätösten tyhjentäminen päivittäin, wc-astian säännöllinen pesu ja hiekan tai pelletin vaihto puhtaaseen riittävän usein on tärkeää, sillä kissa saattaa kieltäytyä käyttämästä epäsiistiä wc-astiaa. Eläinsuojeluyhdistykset ottavat aina kiitollisina vastaan hiekka- ja pellettilahjoituksia.

Tunnistesiru

Tunnistesirun tarkoitus on saattaa lemmikki ja omistaja takaisin yhteen, mikäli lemmikki katoaa. Tunnistesiru sisältää yksilöllisen numerosarjan, joka voidaan tarkistaa esimerkiksi eläinlääkärin vastaanotolla tai löytöeläintalossa. On tärkeää, että lemmikin sirunumero rekisteröidään sille tarkoitettuun tietokantaan ja että omistaja huolehtii yhteystietojen pitämisestä ajan tasalla. Näin talteen otettu karkulainen ei päädy takaisin löytöeläinkierteeseen vaan se voidaan palauttaa takaisin oman perheensä luokse.

Rokotus

Kissan säännöllinen rokottaminen suojelee kissaa erilaisilta tarttuvilta taudeilta. Voimassaoleva rokotussuoja on tärkeä kaikille kissoille, mutta erityisesti sellaisille, jotka ovat tekemisissä muiden, mahdollisesti rokottamattomien kissojen kanssa. Rokotteiden uusimistarve vaihtelee rokotteesta ja kissan sairastumisalttiudesta riippuen. Näyttelykissoille on lisäksi olemassa omat rokotusohjeistukset.

Orpopennun ravinto kahdeksi viikoksi

Vapaasti ulkoileva, leikkaamaton naaraskissa ehtii vuoden aikana synnyttää useita pentueita. Erityisesti kesäaikaan orpopentuja löytyy paljon; jotkut on emo – usein vielä pentu itsekin – hylännyt, joidenkin emo on menehtynyt ja jotkut on vain jätetty oman onnensa nojaan. Ellei emo ole huolehtimassa pennusta, tarvitsee se ihmiseltä aivan erityistä huomiota selviytyäkseen. Pennulle tulee tarjota kissanpennuille tarkoitettua ravintoa ja emonmaidonkorviketta. Jotkut tarvitsevat lisäksi lisäravinteita kehittyäkseen normaalisti ja saadakseen mahdollisuuden kasvaa terveeksi ja hyvinvoivaksi kissaksi.

Neuterointi

Leikkauttaminen rauhoittaa kissaa ja estää vahinkopentueet. Kissa voi saavuttaa sukukypsyyden jo neljän kuukauden ikäisenä ja vapaasti liikkuvista ja lisääntyvistä kissoista muodostuu nopeasti kymmenien kissojen populaatioita. Leikkauttamattomuus on usein syy myös sisäkissojen ei-toivottuun käyttäytymiseen, kuten kiima-aikana mouruamiseen ja merkkailuun.

Tilaustiedot

Tilauksen lasku lähetetään sinulle myöhemmin sähköpostilla.
Tähän voit kirjoittaa tiedusteluja tuotteistamme tai muita terveisiä KKY:n kaupalle.

Summa

HUOM! postikuluja ei ole laskettu tilauksen summaan automaattisesti.

Toimitusehdot

Voimassa 01.08.2016 alkaen

Verkkokauppa

Kissojen Katastrofiyhdistys KKY ry myy kannatustuotteitaan Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Käsittelemme kaikki asiakastiedot luottamuksellisesti. Emme käytä tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja mihinkään muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.

Tilaaminen ja maksaminen

Voit tilata KKY ry:n kannatustuotteita täyttämällä verkkokauppasivulla olevan tilauslomakkeen. Tilausvahvistus ja maksuohjeet lähetetään sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.

Mikäli tilaamasi tuote on loppunut varastostamme, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse mahdollisimman pian.
Lähetämme tuotteet sinulle mahdollisimman pian siitä, kun maksusuorituksesi näkyy KKY ry:n tilillä. Tilaus peruuntuu, mikäli et ole maksanut tilaamiasi tuotteita 14 vrk:n sisällä.

Tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Toimitustapa ja -kulut

Toimitamme tilatut tuotteet aina postitse toimituksen koosta riippuen joko kirjelähetyksenä tai postipakettina. Tuotteiden toimituskulut näkyvät tilauslomakkeella kunkin tuotteen kohdalla ja ne lisätään tuotteen hintaan.

Jos tilaat useampia tuotteita kerralla, postimaksu lasketaan lähetyksen painon mukaan. Ilmoitamme tällöin postimaksun määrän maksuohjeissa.

Ongelmatilanteet

Jos tuotteessa tai sen toimituksessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä KKY ry:n tuotemyyntiin os. myynti@kissojenkatastrofiyhdistys.net.